STICK UP INDOFOOD

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2010 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Stick Up indofood. Meer weten? Ontdek meer

7 jun 2026 om 22:32 Zielige portie… Grotendeels rijst, een HALF ei (like what the h*ll?) en de stukjes tempeh waren op 1 hand te tellen. Veel te duur op deze manier qua verhoudingen.
30 mei 2026 om 20:35 Wij vonden het eten weer Geweldig een Topper dus krijg het een dikke 10.
29 mei 2026 om 23:39 Heerlijk eten en Vriendelijke mensen
22 mei 2026 om 23:00 Saté kambing met gado-gado en lontong besteld. Normaal altijd vers en lekker, maar dit keer was het eten minder lekker. De saté was wat taai, de komkommer slap, de groenten en lontong verkleurd en de kroepoek niet meer knapperig. Jammer, hopelijk eenmalig
14 mei 2026 om 20:37 Wij vonden het eten weer Geweldig dus geven wij een dikke 10.
10 mei 2026 om 20:47 Ik bestel al jaren bij deze tent, alleen deze keer was alles slecht. Ik ben erg teleurgesteld! Bezorger kwam pas twee uir later aan, waardoor het eten koud bezorgd werd. Ik heb 6 bakjes besteld, maar alles zat in 1 grote bak. Ik moest alles 4 man verdelen
10 mei 2026 om 20:11 goef gesmaakt. was goed warm, hoefde niet in de magnetron om pgewarmd te worden.
8 mei 2026 om 21:55 Snel bezorgd en weer heerlijk gegeten
5 mei 2026 om 21:08 Echt super lekker
3 mei 2026 om 16:49 Super!
30 apr 2026 om 20:30 was beetje lauw eten
23 apr 2026 om 20:12 Altijd heerlijk authentiek!